Kräftinvasion.

Ledig idag och imorgon, wiii! Så nu jäklar studeras det statistik. Detta ämne kan vara intressant men aldrig underbart. Igårkväll var det häng på Rays veranda, åh det var en så skön känsla och veta att man inte behöver gå upp i ottan dagen därpå. Så i fredags anordnade Maria en go kräftskiva. Tack för den! Vårt bord vann kräftkampen (vem som kunde äta flest rödingar), mohahaha.

Morgondagen betyder nytt jobb för P. Jag hejar på dig! Inte några fler bilar utan istället flyg- och rymdgrejer (motorer, växellådor?) vilket är, gott folk, något coolare. Volvo Aero. Jao, mannen är smart. Det är inte jag, men inte deppar jag över det, utan önskar mig den här snygga klänningen från O'Neill i födelsedagspresent istället:
image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0