Chai Latte.

Den här lappen låg på köksbordet när jag kom ner imorse:

"Mikaela! Stäng av handdukstorken, Snälla!!! Kram pappa"

Igår morse stod det: "Bra städat igår, stäng av handdukstorken "

Okej, jag är snäll så jag kan väl stänga av den. Men så många utropstecken...?

Ska sy och packa. Ikväll åker jag till Jönköping för att träffa faddergruppen. Nu ska det planeras för insparken. Så en vecka framöver blir Elin min room-mate. Eller på söndag kommer jag hem en sväng igen för släktkalas. Gud, vad allt är virrigt. Fokusera fokusera. Organisera. Har skaffat ICA-bankkort, och en till grej kan bockas av på "att-göra-listan".

Gött, tentan är gjord! Födelsedagskalaset blev väldigt impulsivt och oplanerat, men väldigt lyckat. Tack för de goa presenterna!

Äh, har inte tid att berätta detaljer. So long, so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0