And after all, you're my wonderwall.

Åh. Hemma igen i huset. Långsamt internet, kall temperatur, men ack, det är ändå hemma. Toppendag i Göteboooorg. Sol, kall luft, det känns att hösten är här för att stanna. Blir lite sugen på fingervantsinköp.Träffat godingar; Sandra, Maria, Eva-Karin och Lisa. Först tidig lunch på Haga, sen glass hos Sandra. Fick ett turkost fint armband och snögga örhängen av Lisebergs-bruden. Och ett jättegulligt kort med barbapapafamiljen på. Jag älskar vykort! Det är verkligen en underskattad vara. Wiiih, tack så mycket! Sedan gick jag och Eva-Karin till hennes nya boende och pratade. Ah, det var en bra pratstund. Behövligt. Mmm.

Så. Imorgon Jönköping en sista sväng. Kräftskiva. Jobba torsdag och fredag. Lördag kalas x 2. Söndag packa. Måndag ja-då-händer-du-vet-vad. Hihihi.

Såg Scarface i söndagsnatt. Jag säger Nja till betyg. Tänkte att det är ju ändå en klassiker, men hade förväntat mig lite bättre. Så, onödigt att lägga krut på överskattade filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0