The best.

Det bästa som finns. Jag har tänkt på det nu de senaste två dagarna. Har kommit fram till följande: det måste ju vara känslor. It's all about feelings, ey. Okej, prylar är glädje, men det bästa som finns kan ju inte vara att köpa en snygg och dyr prydnadskudde eller en flashig OBH-nordica-matberedare?

- när man skrattar och inte kan sluta
-hör en låt för första gången och bara "wow, vilken otrolig låt"
-en orgasm
-när man känner sig sådär berusad att allt och alla är underbart och det finns inga problem i hela världen (för stunden iaf)
-om man inte har ätit på typ två dygn (inte för att det händer mig, men... hehe), och sen får äta sin favoriträtt
-få en kram när man är ledsen

Oj, nu ska jag sluta innan det spårar ur. Jisses, få en kram när man är ledsen; ser små pluttiga Miranda-björns-kort framför mig nu. Men erkänn, det är härligt. Alltså inte korten. Eller iofs, jag säger inte nej till några vykort. Vad hände med brevvänner?

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

det var alldeles for lange sedan ajg lamnade att avtryck har:) Din blogg ar ju alldeles alldeles underbart roande att lasa hehe. Hoppas allt ar bra hemma? Snart blir det traff igen..wiii, galet roligt! So long amigo.kram

2007-04-26 @ 07:01:13
Postat av: maria

haha, jaaa, vad hände med brevvännen!??! är de döda? bor de i KP? ååh, jag fattar inte!!

2007-04-26 @ 10:38:24
URL: http://glappkontakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0