kent.

Satte på en skiva med kent. Har inte lyssnat på dem på jättelänge. Men gud, vad det är bra, det som jag hör. Jag blir 16 år igen. Vilket är mindre kul iofs. Kommer ihåg exakt hur tankarna gick då. Hua.
Det hade varit jäkligt skoj om de hade spelat i sommar. Hultsfred förra året var bra, men inte deras bästa konsert på långa vägar. Tältturnén - när var det? 16 maj 2005...? Ah.

Gårdagen spenderades hos Jennifer. En aktiv dag. Jag, Helena & Jerry cyklade till Hovslätt (tack Gud, för att min cykel äntligen är lagad) där resten väntade på oss. Grillning, volleyboll (det var inte igår som jag spelade det! Eller jo, det var ju igår. Men innan dess, höhö), fotboll, kubb (vi var grymt dåliga), sen snack och vin i deras snygga minihus. En härlig kväll! Ändå att jag var seg imorse, var uppe och tvättade kl 08:00. Käkat frukost på balkongen, det är ljuvligt!

Äh, jag tror att jag fortsätter med kent-lyssning idag och pluggar, tänker lite och eventuellt tillverkar sushi.




Den bästa skivan av dem alla. Och den bästa låten genom tiderna - Berg & dalvana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0