En natt.

Oh jesus christ in heaven, I am tired.  Tog taxi hem från Kåren., lite lyx mott io vardagen. Snacka om att vara trött och berusad. Jag vet att det är en dum idé att skriva nu, men datorn stod på och var go. Du kan gå nul. Vi börjar nio imorgon. jippi! Smet iväg tidigt från stället, pallade inte mer dans och energi. Kul kväll! Synd att Malin inte kuinde komma. Herregud, capsningen, vi var ju inte jättestrålande, jag och Helena. Svårt att träffa. Men vi kämpade på bra. magen var full av bubblande cider. xiiiiider.... anna och ml¨´alla citerar. Men ändå att capsningen var rolig!

Jag längtar mö gtill måndag - London. Find out what it means to me.aretha, I know it will be fun.
 
Förresten, påskafton var jätteskoj! Härlig dans o härliga vänner. Oj nu känner jag mig sentimental. Vi träffas för lite, men i sommar, wiihooo l . GgG

Wet ass? Äe  det jag? What?
alltså, ä'r kåren skoj eller inte? Jag förstår inte min åsikt. Lite jobbigt. Hatt överallt. Gött att put your hands up for detroit, i love this city kom. Ska peter åka dit eller ej, är frågan...? Jag önskar att det fanns en extrabiljett.  Du dudu uddubfb. Fast ändå gangstastad. ey, !  borde satsa på att bli det ändå. gangsta, alltså.

Nu är det dags att lyssna på Joni Mitchell och sova, snart.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0