Ditt & datt.

Fick ett mejl från Lunarstorm som meddelade att "vi saknar dig på vår community!". Hm, what? Gör de? Så nu loggade jag in, och konstaterade att det är ju  helt värdelöst numera. Glansdagarna måste ha varit någon gång under åren 2001-2002.

Fredagkväll. Oj, vilken trölig kväll. Här ska det pluggas i mängder, massa böcker ska plöjas igenom, uppgifter förstås, pennor ska glöda och Miccha ska plågas. Men klok, det blir jag på kuppen.

Imorgon ska Jennifer anordna grillparty! Vår vinst ska firas. (okej, här kommer lite skryt som jag är stolt över: vår grupp vann "The most professional board meeting 2007" i Marketing-kursen). Tjohoo!

Tidigare idag hade jag ett möte med SYO (eller SYV) för att diskutera min höst. Hösten har två (möjligtvis tre) alternativ:
1. Fortsätta plugga på som vanligt
2. Ta ledigt och missa två kurser
3. Ta studieuppehåll hela hösten

Varför? Jo, vi planerar att åka iväg! Till andra sidan av jordklotet.
Bli vis. Bli en surfare. Bli en backpacker. Upplevelser som inte finns i Småland.

Och hon konstaterade att det är fullt möjligt att ta ett studieuppehåll, utan att det blir några större bekymmer sen när jag kommer tillbaka. En praktisk grej som måste fixas: lägenheten. Vad ska hända med min goding? Letar efter någon som vill bo här in the spirit of Barbapapa. Sen en till grej (fel ord, herregud, hm levande ting): Peter. Så länge borta från varandra...! Men det kommer att gå bra.

Men än så länge: öppna planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0