Trapp.

På riktigt så kommer jag inte att kunna komma ur sängen imorgon. Jag har tränat! 2 pass ikväll! Min herre, jag vet att jag är svag, men såhär mycket?! Nu ska jag komma i en väldigt god form. Work it, baby. Döööden.


Det var partaj hos Josefina i lördags. Jätteskoj! Och hon och Hanna ska åka till Asien, vilka galningar! Hörrni, jag förväntar mig ett vykort + en souvenir som t.ex. en flod i nyckelring, det finns väl många i Kina? Ha det så underbart!
Vi var på det här omsusade stället PLUTO också. Jag säger det - en besvikelse. Okej, det var trevligt. Men vad mer? Boten Anna och "innekillarna" i Ulricehamn. Nej, nästa gång som jag går dit (typ juldagen!) då ska jag vara alldeles för mycket berusad, för då, ja då är pluto alltid kul.

Nu är det många som ska till Australien också. Alla far och flyr. Underbart! Bara så att alla ni som reser vet så har jag min vanliga hemadress. Jag väntar...


Idag slummrade jag till lite på föreläsningen och drömde att det var en massa söta hundar och katter vid mina fötter, i föreläsningssalen, så jag försökte klappa dem och slog i handen i bordet så jag vaknade.
Resultat av detta:
-jag fick ont.
-blev ledsen över att det bara var min ryggsäck som fanns på marken.
-smällen hördes bland omgivningen.
-bör man sova? Nej.


Vi hyrde film igår. Det är nästan lyx i dagens samhälle. Att hyra. Tigern och snön. Låter ju inte så spännande. Men det är han Roberto Benigni som har regisserat Livet är underbart och gör huvudrollen. (Den är ju totalt underbar). Och detta är hans nya film. Wihooo se den om du vill bli glad och ta en funderare på livet. Jean Reno, han är ju något extra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0