Lasse i lådan.

Hemma. Har vandrat hem och lyssnat på kent. Det var ganska längesen. Var på ett ställe som heter klubb kaj ungefär. Det var ungefär 50 % backslick killar, nej det var mer. Nu menar jag inte att det är något fel med backslick, eller hur det nu stavas. Men ändå. Jag blev trött. Dock hade jag mycket trevligt. Pratade med trevliga. Onmt i halsen. Vilka skor! Ont i hals och fötter. Detta är ett resultat av min långa väg hem som jag försökte beta av snabbt. Beta av beta av. Bita av, fan jag tänker helt stört. Jag har sån himla enorm lust till att julpyssla. Slå in fina paket och äta knäck medans vi (vi? några goingar då) lyssnar till ett litet barn av davids hus, fast den sången är inte bra. Den här är bättre>: O Helga Natt. Jag önskar mig barbapappa som är turkos och som formar sig som en tempur-kudde  - i julklapp. Då ska jag krama honom varje natt. Så go! Jag pratade med en kille som var lite olycklig för tjejen som han var förälskad i stod och dansade med en annan. Försökte få honom till att säga till henne vad han känner. Han sa att hon nog redan visste det. Han var helt förtvivlad. Sen var det en till som peppade honom. Så till slut gick han fram till den här tjejen. åh, jag undrar hur det gick! Han var så osäker, men ändå så... säker på vad han ville. Oj, jag hoppas att hon väljer honom!
Nu ska jag gå och träna för att se VAD SOM  HÄNDER. Kommer det att framträda några rutor på magen? JAg vill det! För alla dessa svettdroppar måste ge resultat och min träningsverk. Är det så illa med min "kondis"? Det verkar så. Och det är en väldig dubbelmoral med att kalla ett konditori för kondis och kondition för kondis. vad kallas en kondom? kondis? eller är det något annat? Kan inte tänka.


Kådis! Vilket ord. Kåt i is. Fast det blir nog väldigt kallt.


Härligt att vi börjar klockan nio imorgonbitti. Vi= klassen. Det har inte gått så långt än att jag benämner mig själv som "vi". Tycker inte om när folk pratar om sig själv i tredje person. Nu ska mikaela sova. Glöm det.

En film + uppföljare som jag aldrig vill se igen: Scream. Aldrig!

Kommentarer
Postat av: cammen

hahaa.. detta var ett lustigt inlägg du skrev. men man fick reda på mycket.
jag är ochså sugen på knäck. så du kan få pyssla, så äter jag knäcken

2006-09-15 @ 22:19:42
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0