Dagboken.

Kåren igårafton. Först var vi hos Emily. Sedan gick vi några meter och var framme i Tändstickans område. Mycket folk. Mycket dryck. Mycket trevligt. Mindre trevligt idag. Lilla huvud! Jag gick upp, (en mycket god bedrift). Kollade på 3 avsnitt av "Sex and the City" som numera är min dagliga rutin. Efter det satte jag på filmen "Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta" - eller som den enkelt heter på engelska: "the Notebook". Jag har sett den en gång tidigare, vilket resulterade i en knappt två timmars gråt-maraton. Men jag tänkte att nu idag vet jag ju hur den slutar och så. Men icke! Tårarna började rinna redan efter en minut! Det är galet. Det är mer som att jag är så inställd på att börja lipa så fort jag tänker på filmen. Den är ju bra, men samtidigt, det är ju inte överdrivet bra? En konstig grej är också att det rinner alltid ur det högra ögat, medans det vänstra är snustorrt. Mitt ansikte var prickigt när jag + filmen var klar. Det bevisar att det är illa...

Sanne och jag shoppade loss på Ö&B (love it!) och ICA Maxi innan. Efter det gick jag på poweryoga. Har lite ont nu. Det är väl det som jag har gjort idag. Om du tycker att du vill höra mer om min innehållsrika dag, går det att mejla mig. Hehe. Seriöst.


I helgen åker jag hem! Pluto väntar? Peter väntar? Plutopeter. Om jag får en hund en dag, då ska han heta så. Snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0