Caring Moisture Lotion.

Idag har det varit en föreläsning som handlade om "studieteknik - gör studierna enklare". Det var väldigt bra. Nu är jag väldigt motiverad! Det låter alltid väldigt lätt på en sådan här typ av föreläsning också, personen i fråga är ju alltid väldigt duktig och förhoppningsvis rolig. Den här killen pratade på värmländska också. Hur kan man inte gilla det? Så nu ska jag prova hans metod att lära sig.  Man fick en bok också.

Godingar kommer och hälsar på imorgon! Vad glad jag blir! Godingar i alfabetisk ordning: Camilla, Eva-Karin, Malin & Maria. Vi ska göra stan osäker, va?


Embassy - Was That All It Was
- är aktuell i min mp3. Asbra att gå till. Jag får lust att vara 17 år och sätta på mig mina gamla converse. Ja, så rebellisk är jag.

Jag ska förbereda mina ben för min nya epilator. Undrar om det gör mycket ont? Men förpackningen meddelar att benen ska bli som silke. Tänk vad coolt, silkesben!




Silk, give me!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Imorrn ska jkpg.borna låsa sina dörrar, för här kommer vi! Men gullas.. jag använder mina conva varje dag typ.. är jag rebell då?

2006-09-14 @ 00:44:20
URL: http://nasigoreng.blogg.se
Postat av: maria

åååh, kära du, det var ljuvligt att få komma på besök till din vackra stad o se din heta granne måla! det är sånt som borde göras varje dag! tack för besöket!!!

2006-09-14 @ 16:09:51
URL: http://glappkontakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0