BSB.

Godafton,

Hittade den här underbara bilden och känner att jag måste dela med mig. Jag är nästan lite mallig över att fått vara med om detta historiska ögonblick. Vi tågluffare stöter på (alltså inte raggar på, gud nej!) Howie D och Kevin från självaste Backstreet Boys en kväll i Amsterdam. Mina idoler när jag var mindre samt att jag var förälskad i Howie. Men hur kunde man vara det? "Han var ju så snygg." VA? Konstig smak för en 11-åring. Vad visste jag om kärlek? Hm. Då var han nog längre än mig. Se så pluttig han är! I alla fall: här kommer bilden: (vi är så glada och skakade av ögonblicket)

52306-43
                                                                              bild tagen av camilla karlsson

Kommentarer
Postat av: cammen

tack för att du låter mig vara med på ett hörn

2006-09-19 @ 19:05:47
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: Mallan

Shittans baloj! Att tillägga dock: Det var i red light district vi träffade dem! märkväl (kanske var de på jakt efter ngnting.. hmm)

2006-09-23 @ 16:15:59
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0