Blaha.

För att vara en slapp dag utan lektioner så har jag gjort ganska mycket.

Sovmorgon mumma
Köpte färskt bröd hos Västgötabagarn
Åt på balkongen mumma
Diskade en massa
Duschade
Pluggade (vill säga en massa, men relativt mycket om man jämför mot andra dagar)
Grillade i Stadsparken mumma hamburgare
Tränade inte mumma, speciellt inte när man har hamburgare i magen
Gick fort hem
Duschade
Kollade schema och andra "tvångsgrejer" på datorn, som mejl och tilloch med SIF:s hemsida, så vuxet och tråkigt!
För stunden sitter jag här och... hmm, vad gör jag? Nu går jag.


Hejdå!

Fredagen var jättekul förresten, tack för att ni alla är goast! Men vad jag sög i Jepordy. Jepurdy? Jag vet inte ens hur man stavar det, hur ska man då kunna frågorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0