Trött.

Jag finner ingen arbetsro. Kan inte sitta på biblioteket, inte hemma. Var ska jag ta vägen? Allvarligt talat ska jag nu berätta en sak: jag kommer inte klara tentan på fredag. Har pluggat alldeles för lite. Men jag måste ju tro på mig själv som det blå tåget. Men aaaaa, panik, ångest, trötthet, hopplöshet... allt detta på en gång i mig. Funderar på att gå i ide ett tag. Vore ju skönt att vakna upp till julafton. Vad har jag gett mig in på? Tycker jag att det är särskilt roligt att läsa? Nje. Men jag vill ju få ett bra jobb i framtiden. Åh, jag önskar att jag kunde få ett piller som gör mig superpigg åtminstone. Så trött! Vill bara sova. Kent lyssnar jag på också. Nej, nu har det gått för långt!

Jag vill vara smart nu och kunna böckerna innan och utantill. Det enda som jag kan utantill är kents texter. Och vad har jag för nytta av det?

Hur mycket är det lämpligt att sova per natt för att man ska vara pigg under hela dagarna? Tänk på att det är höst också. Typ 20 timmar?

52306-53
-Banka ner mig också när du ändå håller på.

Kommentarer
Postat av: cammen

haha... kommentaren till bilden får mig att skratta högt!
det går nog bra skall du se mikey mike!
drick 10 koppar kaffe, elelr nåt...

2006-10-24 @ 15:09:47
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: Sandra

haha jag vet,special edition grejer äf farligt.
Ohhh plugga på nu..no worries=)

2006-10-24 @ 18:59:10
URL: http://lungan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0