Smyg-reklam.

Sitter och kollar igenom alla underbara digitalbilder. Det är nämligen såhär! På SIBA:s hemsida kan man framkalla digitalbilder till ett extra förmånligt pris innan den 31 oktober. Om man beställer mer än 100 bilder kostar det endast 79 öre/bild, vilket är sjuuukt billigt! Så jag ska banne mig framkalla så att jag får hem en lika tjock bunt med kort som mina pluggdjävulsböcker är tjocka tillsammans. Då hittade jag ett härligt kort på mig och P. För det finns inte så många på oss två, när vi är så att säga "stylade".  Nyårafton till tjugohundrasex och jag har en knut! Galen miccha. Så, here it comes!



52306-46

Kommentarer
Postat av: maria

vilken hääärlig bild! haha, vad fint att vi la in bilder på var sitt syskon! : )

2006-10-04 @ 10:04:35
URL: http://glappkontakt.blogg.se
Postat av: cammen

happy!

2006-10-04 @ 11:06:24
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0