Rapid Eye Movement.

Ojoj, vilken hektiskt helg, ropar jag och springer med fladdrande hår. Nej! Det är ju inte så fladdrande längre. Men det växer snabbt...
Helgen har varit riktigt kul! Så mycket grejer att jag är imponerad. Okej, ready?

Fredag: inte så kul Swebus trots höga förväntningar; den var till och med försenad! "Svarta Oliver" - restaurangen var mycket godkänd. "Cats" var... cool. De var så viga och smidiga och dansade så snyggt, en sak som var en miss - ljudet. Det var högt och allt, men man hörde knappt inte orden som de sjöng. Vilket är mycket dumt, eftersom de sjunger hela tiden! Ändå, sevärd! Sen for vi "hem" till Trollhättan. Han, mannen, har köpt assnygga stolar och köksbord. Jag är imponerad. Har jag influerat hans inredningssinne månne? Lampan är het också. Men väggarnas färg... 90-tal så det skriker. (Bli inte arg!)


52306-50


52306-51

Lördag: Destination: Göteborg. Eller rättare sagt Kortedala. Kollade på fotbollsmatch. GSIF-Kortedala. Jag ska inte säga vad resultet blev, men det var ett stort nederlag för GSIF...
Next: sushi. Åh, ljuvligt!
-HEM2006, på Svenska Mässan. Köpte massa goa tidningar för endast 10:- styck. Det är lycka (och tungt att bära). Och suktade efter lite olika jaccuzzisar,.
-Fest. Det var med Peters fotbollskompanjoner. Jag var yngst (ganska mycket!) och lite rädd. Haha. Men det var faktiskt riktigt roligt! De var inte alls farliga (förutom en, ska inte gå in på några namn) och ja, till och med em-kval-matchen var rolig! Jag lovar, kommer dock aldrig att bli en fotbollstjej. Vi sov över hos två tjejer i damlaget som hade en asgo lägenhet...! Den var gömd i ett hus, man gick hur många trappor som helst och kom till en vind. Häftigt takfönster. Och jag bara drömde om apelsinsaft hela natten. Det är sjukt, blir besatt av apelsin pga alkohol. Köpte en freeway-apelsinläsk på Lidl på söndagen. Levde inte upp till förväntningarna!

Söndag: inte mö att förtälja. Slappt. Åkte mycket bil. Hejdå!



Jag förväntar mig mer besök, hörrni! Det är inte så långt till Jönköping. Kom när du vill! Eva-Karin dyker upp på torsdag. Härligt!
Allihopa, kom hit, så kan vi dricka te (nu när höstmörkret tränger sig på, 55+).



Kommentarer
Postat av: maria

jag kommer! närnärnär? ;)

2006-10-09 @ 22:48:04
URL: http://glappkontakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0