På rymmen med överviktiga barn.

Om två timmar och en kvart ska jag ha min första tenta. Känslor? Nervig. Lugn ibland, och hyperventilerar nästa stund. Jag vill bara ha det gjort nu! Och så vill jag få godkänt med. Ska skriva en uppsats på engelska om överviktiga barn. Eller rättare sagt, jag har skrivit den. Nu försöker jag memorera orden. Det ska gå bra. "Jag tror jag kan, jag tror jag kan"(Det blå tåget, barnfilm). Men jag tvivlar på att texten är tillräckligt bra.


Drömde att jag var med och rymde med fångarna i "Prison Break". Det var både spännande och jobbigt att vara jagad. Vi hade gömt oss uppe på en vind i skola. Sen upptäckte de oss och kastade brännmaneter och massa onda grejer på oss.

Ikväll ska jag fira att en tenta är över med att kolla på "Prison Break" för det är så jäkla bra. Och Michael Scofield är ju väldigt het också.


Kommentarer
Postat av: cammen

hoppas tentan gick bra!

2006-10-23 @ 19:01:03
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: mallan!

åååååååååååååååååååååååh.. blå tåget.. näst bäst efter den modige lille brödrosten!
ja hoppas tentan gick bra!

2006-10-23 @ 21:17:02
URL: http://nasigoreng.blogg.se
Postat av: Anonym

jag instämmer med föregående talare! åååh, hoppas, hoppas!

2006-10-23 @ 23:12:08
Postat av: maria

det var jag... innan alltså!

2006-10-23 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0