Min egna lägenhet.

En nyhet!
Idag har jag skrivit på kontrakt för en egen lägenhet.


JippOOooo!

Det är en etta på 40 kvm. Parkettgolv, badkar (ja ja ja, min dröm!), kaklat badrum, nytt kök, balkong, många garderober och sängalkov. Allt är helt nytt! Detta är otroligt. Jag ska inte gå närmare in på hyran... aaaah. I'm in heaven... i januari. Jag vill att det ska bli 15 januari på bums!

Enda nackdelen: en mycket lång  och ganska brant backe för att komma hem. Men ändå liksom...!


Jättehärlig eftermiddag och kväll. Eva-Karin och Sandra kom hit. Helt galet, har inte träffat Sandra på så himla länge. Kul att det äntligen blev av! Vi fikade på "Claras" och försökte ta lite snygga foton på våra drycker. (Min kamera är inge bra. Bara när man ska ta bilder på typ berg och träd.) Vi måste ha verkat som världens turister... "aaah första gången som vi fikar!"
Åh, de ska åka till Australien! Jaa, så kul! Hela jag blir ett utropstecken nu! !!!! Hjälp. Jag vill också komma dit en dag. Så jag tänkte att jag skulle få bäst betyg i skolan, för då får man åka dit ett halvår och plugga. Yes, vilken plan!


Måste sova.
Nu.





Kommentarer
Postat av: mallan!

grattis gullas!

2006-10-14 @ 01:15:25
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0