Helgen.

Helgen har varit fin. Ett kort sammandrag:

Eva-Karin kom i torsdags, vi var här och "förfestade" + några brudar från klassen. Vi gick (åkte taxi förresten!) till Klubb Kaj som alltså är Karlssons, men heter så på torsdagar? Jaja, nevermind. Det var trevligt och konstigt, jag har inte så mycket minne av det. Vi pratade med två bröder som bjöd på dricka och de måste tyckt att vi var konstiga. Vi ringde till några godingar också! Jag förstår inte hur det gick till... men dagen därpå var jag döende. Vi som skulle vara pigga och glada och shoppa loss på stan. Eva-Karin höll löftet, men oj, jag var så lam och matt. Men det blev ju mycket trevligt ändå. Vi hade sällskap av Annso (min roommate) samt Becky som är Lovisas "bästis". Låter det komplicerat? Vi var en oväntad blandning. Det här måhända vara väldigt ointressant, och inte ett bra sammandrag. Jag ska bättra mig!
Fredag: jobbig, + väldigt trevlig.

Lördag: Just det! På fredagskvällen kom P och hälsade på. Vi åt den godaste middagen på år och dar på ett ställe som heter Humor. Trots att jag är typ förkyld i huvudet, inte i näsan, men har inte så mycket smak = alltså förkyld. Det var en planka med gott kött, bearneise, goda grönsaker och-.... potatismos! Åh...
Okej, lördagen: IKEA, staden, köpte ett fat som var snöggt, stört att köpa ett fat för 200:- när man är en fattig student? Fast jag är inte det riktigt än, har ju bakeoff-lönen. Så på kvällen: Bio. Att återvända. Oh, den var bra. En mysig biograf också. Slutsats: Astoria är bättre än SF. Det var en trailer på en film med ungefär 50 kända skådisar (då överdriver jag inte!) som heter Paris, I love you. Förstod inte så mycket av den trailern. Men den bör jag se ändå. /Varför känns det som om jag har en konversation med mig själv? Och så lysnnar jag på Eminem nu med. Herregud!


52306-45


Söndag: det var en bra dag. Hm, vi vandrade i stadsparken som värsta turister, kollade lite på en knattefotbollsmatch. Att det alltid ska vara galna pappor som gapar på sina stackars barn som gör så gott de kan... frågetecken. Inga mammor ropar.


Nu måste jag gå. Kan kännas skönt för dig. ("fan, vad hon skriver om ingenting") Men du, jag kommer tillbaka...


Kommentarer
Postat av: cammen

plankstek?

mickan, jag älskar att läsa det du skriver!
du har det bästa sättet att skriva. fortsätt så!

2006-10-02 @ 20:25:11
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: maria

ååh, vilken härlig helg!

2006-10-02 @ 22:47:30
URL: http://glappkontakt.blogg.se
Postat av: Sandy

Mikaela...din gammla dojja haha! du har en mys blogg du, och jag får ju veta vad som händer där borta i fjärran land(skap)gout!!

2006-10-03 @ 17:08:29
URL: http://lungan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0