Dry your eyes, mate.

Nu måste den här rapporten vara klar snart. Om ett företag som heter Laserkraft AB och skär i plåt med laser. Så spännande..,

Helgen har gått fort, som alltid. Igår var vi på Tingsholms modevisningen. Roligt! Vi gick på den sena kvällsföreställningen (för visst är det så, att alla coola i ulricehamn går då?) Hmpf. Kan säga såhär; vissa var duktiga och hade utstrålning, men några andra såg ut som om de mött liemannen och haft lite roligt på samma gång - ett sånt där leende som bara "aaaaaooo, hjälp, vad gör jag här, men jag har roligt, eller?" Men nu ska inte jag sitta här och vara grym mot 18-åringar. Fy. Lukas var kung! Och pimp, mycket roande. Tack för biljetterna!

Jag drömde så himla stört häromnatten att det är värt att nämnas här.

Du vet, supermodellen Gisele Bundchen, jag kände henne. Hon var jagad av några "onda". De fick tag i henne och gjorde henne till en rosa barbapapa i gosedjursformat. Så hade de gömt henne/den i en djup skog. Vi gick och letade efter henne. Jag kom till Helena (en kompis här i jönköping anm.) hus och hon visade en hemlig dörr upp till ett litet vardagsrum som man bara kunde krypa fram i. Jag kikade under soffan och där låg barba-Gisele! Hon var helt bekymrad och hungrig(hade inte ätit på 3 dagar). Gosedjuret hade ändrat ansiktsuttrycket till sorgsna ögon. "Jag ska hjälpa dig, Gisele" säger jag. Och det bara är så naturligt liksom.


52306-52


Jag vet inte om det här snacket om barbapapa har gått för långt...



Imorgon kommer Anna vs. Lenny S hit. Och hon ska övernatta med! Skojigt. MEN jag måste plugga också. Lovar, dyrt och heligt. Ska bara vandra lite i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0