Drake.

Egentligen har jag massa att göra just nu. Men ändå blir det inget gjort. Har bokat klipptid till imorgon. Härligt. Äuh, gjort mer? Handlat på Netto och tyckte att jag gjorde ett fynd när jag köpte färgglada och roliga strössel i ett rosa paket. När jag kom hem, kom jag på tanken: vad ska jag ha dem till? Jag får baka såna där fantasi-muffins som syns i filmer, men som man inte vill äta. Med 40 färgämnen på sig. Barn, kom till mama så ska ni få farliga kakor! Jag blir så trött på mig själv när jag köper onödiga "fynd". T.ex. igår,  ett ansiktsspray. Kommentarer på detta? Vad ska jag ha det till? Och så var det från Body Shop och var dyrt, men också fint/lyxigt. Jag föll för frestelsen. Det känns skönt att veta att Anna köpte ett med.

VItamin E


Jag kan göra en lång lista på grejer som jag har impulsköpt, men som jag ändå vill ha och kan ha någon nytta av. Typ en mini-kortlek. Typ en superstor-kortlek. Jag har verkligen använt dem... eller iaf tagit bort ytterfodralet.

Den här helgen vill jag helst inte vara med om. Fan vad det ska pluggas. Tenta på måndag och fredag. Seriöst panik! Jag får inte sitta här och skriva. Måste stänga av datorn.
Apropå datorer, jag ska få en bärbar i december. Jippiiiii!

Det är Nick Drake's fel. Han får inte mig på rätt humör. Innan lyssnade jag på soundtracket till "the Beach" - mycket mer givande, då kunde jag iaf låtsas att jag var med i ett dataspel.


En mycket tråkig grej: Jens i klassen har hoppat av! He is a drop-out. Han som alltid är så glad! Och sa bara han slutar och flyttar hem till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: julmust

besatto av ansiktsgrejer gullas! minns du på planet hem från turkiet.. hmm clinique

2006-10-21 @ 18:44:29
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0