Swedbank.

Ciao Bella,

har varit och "lunchat" med min käre far precis. Det var trevligt. Alltid härligt att äta ute (speciellt när man inte har någon mat i kylskåpet..).

Jag har blivit förälskad i en jacka. Eller rättare sagt, en r o c k. Den kommer från Pepe Jeans och är i svart skinn. Kanske inte alls låter så lockande. Men du, den är så cool! I want. Tyvärr vill jag inte ha prislappen. 2700 riksdaler, som är mer än bidraget som droppar in varje månad. Om det blir rea... då vet man inte... hehe. Snälla, gör så att det blir 70% i mellandagarna. Jag önskar att jag har en bild att visa, men hittar inte någon.

Ikväll ska vi göra sushi i Huskvarna. Tänk om japanerna visste om det för 15 år sedan?

Ett nytt VISA-kort har jag fått. Det är orange och "modernt". Eller? Tyvärr var det inte laddat med en välkomstpeng.


Bilder från sushiätande i Amsterdam.

52306-56


52306-54


52306-55

Kommentarer
Postat av: cammen

vad häftigt med orange kort! jag vill med ha!
snygga bilder på goda grejer. jag vill tillbaka

2006-11-15 @ 18:19:49
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: Sandy

heeyy hoo!!
jaa det ar helt ok har..fast det regnar idag..whats up?? trodde inte det kunde regna i detta landet?? hur ar allt hemma?? Puss

2006-11-16 @ 02:11:01
URL: http://lungan.blogg.se
Postat av: jonas

swedbanks nya visakort är riktigt fult tycker jag! hela swedbanks nya grafiska profil är hemsk! ser ut som om en liten mellanstadieelev har gått lös med gradientverktyget i illustrator. huh!

2006-11-20 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0