Strawberry goes lime.

Smärta i benen! Jag kommer förmodligen inte att kunna röra mig så smidigt imorgon ( som om jag brukar det, haha!) Har då tränat aktivt igår och idag. Detta har resulterat i innerlig träningsvärk! Bad stretching.

Imorgon ska jag till H&M för att dels spana in kläderna, men mest för att se om det är hysteriskt eller ej. Kommer det bli kapplöpning till en viss klänning? Spännande.

Men det var fan vad min skrivare ska balla ur hela tiden. Den skriver ut tomma blad, ungefär varannan sida...

På fredag blir det kul! Till Sandra (reklam reklam: lungan.blogg.se). Tyvärr blir det sista gången som man träffar henne på ett tag. Alla bara försvinner...!

Nej, nu måste jag planera lite.
-Få skrivaren på fötter igen
-Egentligen skriva ett brev till fadderbarnet i Senegal, (men orka det nu! har skjutit upp det i 2 månader cirkus. Förresten, är det någon som använder ordet cirkus för cirka nuförtiden?) Har iaf köpt målarbok och pennor till henne.
-Göra iordning pappas Mp3
-Skriva ut papper
-Sova
(-En hemlig: läsa en massa sidor tills morgondagens lektion, men det finns inte tid ikväll. Haha!)

My confession: Jag lyssnar på Peter Lemarc - Sjutton sånger, och gud, han är bra. Ge honom en chans! Jag blir nästan lite tårig.



Förresten, det jag skrev sist: vara volontär. Borde nog utveckla det lite. Man kan ju vara ICA-volontär eller så. Men det är ju inte tanken! Jag syftar på FN och andra viktiga organisationer. Jag får ta ett sabbatsår och åka till ett land som behöver hjälp. Jag behöver nog det för att känna mig hm... värdig, fel ord, liksom få en mening med livet. Och de behöver ju mig. Jag får panik när jag tänker att folk dör på grund av svält och när man vet om det men ändå inte gör något. Kollar på nyheterna och säger: "Oj, vad hemskt". Sen gör man ingenting. Jag pluggar för att tjäna pengar. Eller? För att få ett bra jobb. Vad nu ett bra jobb är... Oj, jag måste tänka vidare på det här. Jag kanske drar till Afrika. Hänger du med?


Kommentarer
Postat av: cammen

synd det där med h&m.

och du, jag lyssnar med på peter. jag äger t.o.m 4 st skivor. haha... vad blir jag kallad nu? tönt?

afrika låter tufft!

2006-11-09 @ 20:18:46
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: mallan!

ja camka.. du är en tönt.

2006-11-09 @ 21:01:35
URL: http://nasigoreng.blogg.se
Postat av: mikaela

Det är hon inte alls! Stå på dig, cammen!

2006-11-10 @ 09:28:30
URL: http://kompanjonen.blogg.se
Postat av: cammen

tack för stödet kompanjon

2006-11-11 @ 11:50:00
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0