New York.

Det är såhär det ska vara. Även om det är mörkt och kallt ute. Och det är söndag (min ångestdag), så har jag det bra. Dricker te, lyssnar på musik som jag inte har hört innan, tänt ljus, sorterar bilder, laddar låtar och bara myser. Visst, jag låter hämtad ur en dålig reklam för typ flingor. Eller bindor. Men det är gött. Vilken slapp dag. Har njutit av en massa Sex and the City-avsnitt. Var lite väl hurtig och var på ett pass på förmiddagen. Men efter det, oj vad det är stillsamt.

Igår köpte jag den lilla svarta. Äntligen! Den ska jag ha på nyårsafton. Och så fick jag en parfym från Peters resa i Tyskland. Versace - bright crystal. Mumma, så god!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0