Lammkött.

Är så glad idag!
Första tentan gick ju väldigt bra. Är lite i "förvånings-tillstånd" än. Det var gött.

Måste gå och handla mat. Har bara bröd och leverpastej hemma. Och smör. Det räcker inte! Det regnar och är kallt. Så är jag nog fattig med.

För jag köpte ett par stövlar i helgen! De är snygga, fodrade, svarta och mjuka. Vi hade en dag i Göteborg. Jag köpte lite Fars Dag-grejer också, så jag kände mig som en snäll dotter. Och ett gosedjur. Till mig. Den är så go rent ut sagt, så jag kunde inte motstå honom. Han kommer från en nyöppnad butik som heter MONKi som har riktigt snygga kläder. Egentligen måste jag vara emot den butiken för de var så dumma mot Fredrik... men jag kan inte hjälpa att de har grejer som jag vill ha! 

Så var jag och Peter på bio i Trollhättan också med en från hans jobb och hans flickvän. De var trevliga. Filmen var... störd! Och rolig. Det var "Borat". Och ja... jag vet inte hur jag ska berätta om den. Du får spana in den. Det var vi och massa 16-åriga grabbar (+ eventuella dejter). Jag säger det: allt händer i metropolen Trollhättan! Jag är också ganska säker på att Kristian Antiilla var där. Spelade i konserthuset mittemot. Och han var på vår nyårsfest. Coolt eller vad? Eller inte.
Förlåt det känns som om jag bara skriver halvfärdiga meningar. Jag får ursäkta med huvudvärk. Vill ha massage. Det är banne mig det bästa som finns. Inte thailändsk dock, gud (buddha?), vad det kittlas.

I fredags hade Sandra en farväl-middag. Det var mycket trevligt. Jag undrar hur det går för dem. Eller det är klart att det går bra! Mer hur bra de har det. Oj, vill jag verkligen veta? Det här regnet gör mig deppig. Men som sagt, den här dagen är väl godkänd!

Får nog dra mig till Netto. Måste erkänna att jag är ganska trött på denna matbutik vid det här laget. Och så är jag trött på att jag nämner den i ungefär varje inlägg. Aldrig mer. Officiellt begravd. NU!


Och Prison Break ikväll med. Ska kolla på Sex &  the City  med. För jag har köpt hela boxen! Vågen, wiiiooooo...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0