Hate it or love it.

Ey!
Jag hade tänkt mig en utekväll. Istället blev det fika hos mormor. Trevligt. Hon är så go! Och nu tillbringar jag min spännande kväll med att lyssna på underbart bra månadsskivor gjorda av en sann musikälskare. Tack Per, men framförallt, tack Kristian som har gjort dem. Och så noppar jag kläder. Har precis bytt batteri till denna fantastiska uppfinning - noppmaskinen. "The nopp machine". Kläderna blir som nya. Tro mig!

Men åh, jag är sugen på att gå ut. Inte själv dock. Haha, vilken misär. Och inte Pluto.

Göteborg väntar på mig till helgen.
Men först, Ulricehamn! Hitta på något kul imorgonkväll? Yes! (ouuh, jag känner mig så läskig när jag för en dialog med mig själv... vilket händer ganska ofta.) Nej jag kan till och med sträcka mig till Pluto. Utgång utgång.

Vi är numera 4 inneboende i lägenheten. Tillskottet är en katt. Observera, en okänd katt. Ja, okej den är söt, men jag är en aningen rädd. Den jamar och vill verkligen gosa hela tiden och äta min gröt. Panik! Är jag en ond människa som bara skiter i den/hon/han rent ut sagt? Ibland säger jag nämen heeeej sådär barnsligt, men det räcker!

22:22
Önska!

Kommentarer
Postat av: cammen

det är så härligt att du är aktiv i ditt skrivande! jag blir så glad när det finns något att läsa. synd bara att jag inte är lika givmild va? hehe...

dessa månadsskivor, jag har precis brännt ner dem. hehe... man undrar ju bara hur han kan få tag i allt och veta vart allt bra finns!

synd att jag inte kan träffa dig i helgen. men vad göra?
hoppas vi ses snart iaf

2006-11-24 @ 15:05:26
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0