"Clementinerna är som godast nu"

Ingen bra dag idag. Är "sjuk" - när man nu får klassas som det. Huvudvärk som inte går över, feber och all sysselsättning är jobbig. Det enda som jag orkar är att ligga och glo i sängen. Glo. Glue. Jag måste vara pigg imorgon, för då är det festligheter! Det är ju det här med tajmning alltså.

Har hittat massa goda recept på julgodis. I år ska det bakas! Ah, på fredag börjar det: nedräkningen. Dan' före dan' före...

Mitt hår har vant sig vid att vara brunt nu. Jag hade hoppats på att känna mig smartare med den nya färgen. Men jag vet inte om jag märkt någon skillnad. Frågan är: har blondiner roligare?

PS. Vilken typisk mamma-mening som jag tänkte högt igår på ICA Maxi. Vem sa jag det till? Jag köpte iaf, och ja, de är underbara! DS.

Kommentarer
Postat av: anna

"nej dom här skulle nog ligga i pannan några minuter till.."

2006-11-28 @ 23:07:32
Postat av: eva-karin

halooo baby!
du jag har ocksa sett borat. helt galen! haha
saknar dig som ett as.
puss!

2006-11-29 @ 10:39:03
Postat av: mikaela

oooh, jag döööör! det var inte igår den meningen kom upp.

2006-12-01 @ 12:46:01
URL: http://kompanjonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0