Festivaltider.

Solen har blivit galen! Det är lika varmt här i Sverige som det var på vår resa. Älskar sommar! Nu har jag packat klart inför Hultsfred 2006.
Band som jag absolut ska se, sen är det andra mindre viktigt:
-Kent
-The Strokes
det blir underbart!

Detta år ska jag försöka att inte stressa runt som de tidigare gångerna. Prognosen ser lovande ut. Hänga vid tälten, ta en öl. Har inhandlat snygga plast-champagneglas + drinkpinnar från Crazy Horse, så det blir roligare att dricka. Detta är till vin, inte öl.
Kollade på Broken Flowers med Bill Murray igår. Jag vet inte vad jag tyckte om den. Gillade inte slutet, åh, jag tycker inte alls om när filmer slutar i ovishet.





Hasta La Vista, Baby!


Kommentarer
Postat av: cammen

jag är så avundsjuk på att du äger en elefant och inte jag

2006-06-13 @ 23:32:47
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0