Sex and the City.

Nu har jag varit och badat i Skottek med Davida och Lukas. De hade matchande gröna Billabong-badkläder så jag var ju antingen deras mama eller en mobbad badanka.  Det var ändå skönt i vattnet! Fast inga vågor som i Turkiet, de var ju 50 meter höga.


BESATT av Sex and the City. Varför har jag inte kollat in denna underbara serie tidigare i mitt liv?

Köpte lite mer på ICA:s ständiga rea-ställ:
Ed Wood (film av Tim Burton, med Johny Depp!) Ej sett
En cd som är hemlig, men den är bra! (Tänk reklamröst nu) "Tre fantastiska röster, endast de bästa låtarna, 7 musikvideor på en bonuscd plus en helt ny låt! Är detta ödets barn?(översättning enl. miccha) Köp den nu innan det är för sent." 
Så det gjorde jag, för.... 50 riksdaler!




Jag älskar mango som:
frukt
butik
kvinnan som säljer det på en båt


Sweet mangoooo, hehehihihi, fresh pineapple, hehehehe

Kommentarer
Postat av: cammen

då skall jag se den filmen med dig!
och s&tc... lovely!

2006-07-02 @ 21:41:58
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: Mallan

Gullas.. den filmen är inte så bra. Tycker jag. Solly.
men destiny's child är ju det! hahaha!

2006-07-02 @ 22:54:18
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0