Livvakter, hjälp mig.

Australien vs Jönköping.


Har nu letat runt i en evighet efter en stackars låt. Såhär är bakgrundshistorien:
I lördags var jag och såg "Pirates of the Carribean - dead man's cave", innan den började var det lite olika trailers på filmer som ska ha premiär. Då var det en som heter "The Guardian" med Aston Kutcher och Kevin Costner (yeah!). Grejen är den att i slutet spelade de en låt som jag inte kan för allt i världen komma på vad den heter eller vem som gör den. P A N I K. Jag är nästan 100% säker att jag har den på min winamp, men jag finner den inte. Först var jag säker på att det var Snow Patrol, men det verkar inte som det. Hjälp mig! Jag måste reda upp det här. Jag går inte från datorn förräns jag har hittat den. 
 
lite såhär: "...as since you have a choice, even now I..." bla bla. den som verkligen vill hjälpa mig; gå in på guardianmovie.com och se trailern. Förlåt att jag inte länkar.

Pirates var jättebra! Bättre än ettan tillochmed. Ändå att det är kapten Jack Sparrow som gör hela filmen.

Har också letat efter ett litet boende till mig, men de är slut. Finns bara på Råslätt, och nej, där vill inte jag bo. Har sökt en lägenhet i Huskvarna. Men vad hände, varför ska jag bo där?

Pluto ikväll då, självklart.

Det mesta från CDON har kommit nu. Jippi! En underbar hemsida. En inte underbar faktura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0