Lissabon.

Jag hatar pms. Jag hatar att vara trött när man ska vara pigg. Idag tycker jag inte om att vara mig. Jag grät lite när jag brände mig (jävligt varmt!) på en plåt, för det + allt blev så jobbigt! "Vad ska jag göra med mitt liv?" - den frågan har plågat mig denna dag då jag vaknade bakfull och har bakat för fullt.
Jag hatar pms!

Men snart, ska färden gå till Davidas coctailparty! Jag har inte gjort iordning mig, har inte skrivit kort eller uträttat mitt ärende på ICA, (som jag glömde när jag var där), nu är det illa!

Ja, jag är negativ.

Därför lyssnar jag lite på Destiny's Child med "Survivor". Det hjälper lite.


Och gårdagen var ju hur trevlig som helst! Thanks Ekot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0