Jävlaskithelveteskuk.

Jag är så arg och besviken. Jävla skitbetyg. Om jag hade ansträngt mig lite mer på gymnasiet hade jag kommit in på det som jag hade velat. Fan fan fan. Vad ska jag göra i höst? Jag tänker inte gå i Jönköping bara för att jag kom in där, när det är Göteborg som jag vill till. Jag ville så himla gärna läsa de programmen som jag sökte där! Men jag ska vara tapper.

Nej det ska jag inte. Nu går jag och lägger mig, fortsätter att lipa och tycker synd om mig själv.

OBS! Alla förslag på vad jag kan hitta på i framtiden är högst välkomna.

Kommentarer
Postat av: maria

neeeej, stackare, vad tråkigt för dig! men mikaela, åk till london... eller tjaa. kom o hälsa på åtminstone! :)

2006-07-13 @ 23:01:25
URL: http://glappkontakt.blogg.se
Postat av: Mallan

Gumme!
Jag ska hitta på något bra åt dig, lovar!
Annars kan du få sova skavfötters med Per på min och Cammens soffa..

2006-07-14 @ 00:04:59
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0