Hilfiger.

Shoppat loss! Får en liten kick av det, haha, hemskt. Jag var och hälsade på P i Gbg igår och vi vandrade runt i affärer. Massor med rea! Jag älskar realisation. En jacka som var snygg och dyr, tyvärr kunde jag ej motstå. Och ett linne som är somrigt men som visar ungefär hela brösten. Jag måste hitta en bra bra (märk eng.) som är halterneck. Ojoj. Det är jobbigt när man köper en grej, men ändå fattas det något mer. Typ pricken över i, men ändå att en behå är mer ett nödvändigt ont. Jag lyckas alltid med det, en snygg kjol men har inget att ha till, heta strumpor som inte passar till något alls, osv. Jag känner att det här är intressant just för dig. Hummel hummel....
För övrigt blev jag lite fattig igår då, men jackan var ju så snögg.


Jag missade när Zidane ballade ur! Satt på bussen då. Jag säger bara: OJ! Vilken grej! Hur kunde han?!



52306-11
Vad gör du?!






Kommentarer
Postat av: maria

klart man ska handla då det är realisation! du gjorde helt rätt, jag är stolt över dig!

2006-07-10 @ 19:14:34
URL: http://glappkontakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0