.

I helgen har jag lyssnat aktivt på Phoenix - It's never been like that. Den är go och bra! Jag har inte orkat lyssna in mig tidigare, men NU, ojoj. Consolation Prizes kan vara bäst, men jag blir helt lycklig av den instrumentala North. Ja.

Här sitter jag och äter de underbaraste jordgubbarna jag har träffat! Ganska små, mjuka; liksom skummiga, de bara smälter i munnen. Besatt!

Gud,
jag pratade precis med Malin i telefon. Det är  så jävla hemskt och sorgligt. Det känns fel om jag skriver om det här. Men nej. det kan inte vara sant! Olyckan i Varberg, det går att läsa om det i tidningarna. Jag vet inte vad jag ska skriva eller tänka.

Kommentarer
Postat av: Mallan

:(

2006-07-17 @ 22:22:07
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0