En lista.

Hallå, jag menar ju "dead man's chest". Jag försökte verka världsvan och skriva på engelska, men det gick ju inte så bra., (se nedan)
Cave? Nick Cave?

En enorm lättnad! Det är ju Snow Patrol som gör låten, "Run". Tack Camilla, tack mig själv. Nu kan jag släppa det.


Jag och PG har varit riktiga husmödrar idag - bakat 2 sorters kakor. Blåbär/hallonmuffins och brownies. Det doftar i hela stugan.

Dagens händelse: Strömavbrott i HELA Ulricehamn! På ICA, Willys, överallt! Helt mörkt... men det kom snabbt tillbaka igen.

Nu har alla grejer från CDON anlänt:

Beth Orton - Trailer Park (CD)
Bridget Jones-box (DVD) -med danskt omslag = dagböger
Sin City - Special Edition (DVD) -cooooool
Peter Lemarc - Sjutton Sånger (CD) -sakta men säkert blir jag en medelålders pappa sm diggar Lemarc
Arcade Fire - Arcade Fire (CD) -det här är underbart!
Arcade Fire - Funeral (CD)
Paulo Coelho - Alkemisten (Bok) -det sägs ju att den ska vara så bra
Kristofer Åström & the Hidden Truck - So Much For Staying Alive (Dubbel-CD)
Karina Ericsson Wärn - Chic, den kompletta garderoben (Bok) -nu ska jag få den perfekta

Satisfied - me!


På söndag ska det ses på bio. Närmare bestämt "Superman". Och Emmabodafestival närmar sig med stormsteg. Jag blir helt ivrig när jag tänker på det.

Det är galet vad folk (+tusen tyska turister) shoppar bullar och bröd. Vi bara bakade och bakade idag, tar slut i ett nafs! Har 8 dagar kvar på ICA.

En trevlig afton önskar jag dig.


Kommentarer
Postat av: cammen

varsågod mike!

inte visste jag att du gillade arcade fire! det var som tusan. du är bra!

härmis med muffinsen.. fastvi hade ju bara blåbär. hehe... (jag är en tönt)

hej!

2006-07-27 @ 21:35:49
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0