Coctailparty.

Provat en ny Body Butter från Body Shop. Det är blåbär. Nu blev det mycket B:n. Den doftar gott, och ja, blåbär. Alltså har jag transformerats (älskar ordet!)  till ett blåbär. Men den går inte in i huden, satte ändå på den runt sju-tiden. Fortfarande kladdig. Men jag doftar iaf gott.

Det är så varmt här! Lite tropiskt klimat.

Coctailpartajet var trevligt. Alla var uppklädda och blev serverade asgoda drinkar, mat, tårta och ja, en lyckad afton. Tack Davidaaah. Vad hon (och Lukas, icke att glömma!) hade fixat och donat. Snart är det Liseberg och en filmkväll med Videomix. Hehe.

Jag ska sova nu strax. Det är ju alldeles underbart att sova gott. Och att ha sovmorgon! Imorgon far jag till Jönköping. Får köra bilen själv. Wiihoo! Mamma har nogrannt förklarat var jag kan parkera bäst. Hon tror inte att jag kan köra bil överhuvudtaget. "Speciellt inte i en så pass stor stad som Jönköping!" Ja, det är upp till bevis. Jag firade förresten 1-årsdag med körkort förra veckan.


Pappa har gett mig en konstig gåva. Det är en röd boll. Som studsar i vatten. Som man ska leka med. Det är en märkesboll - Björn Borg. Skumt? Mycket...

Godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0