Köpenhamn.

Ey!

Jag har en höjdare från förra veckan: när jag var på väg till skolan gick en man om mig. Alltså, han gick snabbare. Han var lång, hade vanlig mörkgrön jacka och gråliknande byxor. Ungefär 40 år. Allt låter "vanligt" - men nu kommer det: han hade en så kallad "kondommössa" på sig! Minns du den? En röd mössa som ser ut som en kondom. Det såg väldigt komiskt ut. Och han bar den helt seriöst också. Jag var nära att ta ett kort med mobilen där jag gick bakom, men något stoppade mig (kanske min självkänsla?). En man att minnas.

Imorgon har vi ett roande "math test". Eller inte! (Som de säger i Borat - NOT! ) Förklaring överflödig. Jag är ingen höjdare på matte alltså. Får se hur det går.

I fredags var vi på en tripp till Köpenhamn över dagen. Mycket trevligt. Det var ingenjörerna som hade anordnat en bussresa. Så vi var tre modiga ekonomer + en utomstående Jerry som hängde på. Och det var så kul - vi vann tävlingen som vi fick göra på vägen ner till Danmark. ( = vi vann över ingenjörerna, yes!)Det var kluriga frågor. Vi vann en godiskorg med konstigt godis, typ ett vitt allvarligt mansansikte med jordgubbsgrej i .  

Igår var jag tillbaka i bageriet på ICA en sväng. Det var kul att komma tillbaka! Jag mindes också, så skönt. Lussekatterna var dock nya för mig. Jag är lite sugen på ett extrajobb - eller snarare extrainkomst. När bör man börja att söka sommarjobb?

52306-60
Häftiga bollar som ändrade färg på varuhusväggen.

52306-62
De tre kompanjonerna på Ströget.

52306-63
Det enda jag ville var att få ett kort på Tivoli, spöket är bara en bonus.

Kommentarer
Postat av: cammen

jag skall också till köpenhamn. nästa torsdag. wiii... hehe... hoppas jag får se de härliga bollarna då. de var snygga. eller bilden iaf.

2006-12-11 @ 21:57:08
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: Sandra

Heey!! Hehe oj vad mycket du kul du ahr for dig! Kopenhamn och grejer...det maste ju vara julstammning om natt. Jaa Seafood restaurangen ar galen...haha! jag ska uppdatera dig pa allt galet som hander;) Kram...a glad Lucia med:) Inget firande i Sim och sporthallen..som pa dengamla goda tiden..haha!

2006-12-13 @ 08:22:49
URL: http://lungan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0