Julbak.

Det är galet vad tiden går. 
4 dagar kvar i skolan.
Jullov!
Eller julplugg. Men det funkar!

Jag väntar på att P ska komma från fotbollsträning, för vi ska ställa till med ett julbak snart. Spännande och se om vi lyckas. Igår for (vilken bil, vilka hastigheter!) vi oplanerat till Göteborg och gick på bio. Den omtalade stora Bergakungen. Men jag måse erkänna att Astoria slår högre ändå.
"Little Miss Sunshine". Kul!

Nu har jag endast 1 skiva kvar på Sex and the City-boxen. Hur ska det sluta? Aaah, jag blir tokig! Vill se allt NU, men samtidigt vill jag leva i ovisshet en stund till. Sen är jag mycket villig att diskutera. (Camilla!)

Då är det dags. På med förklädet!

Kommentarer
Postat av: anna

ey, jag kan mina grejer med!

2006-12-16 @ 19:06:53
Postat av: cammen

jag är villig!

2006-12-17 @ 10:12:38
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: ek

halloooooo?? jag da?

2006-12-17 @ 14:26:26
Postat av: mikaela

Förlåt, tjejer. Hehe, det är bara det att jag kom att tänka på Cammen först, eftersom jag har lånat boxar från henne.

2006-12-17 @ 20:12:17
URL: http://kompanjonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0