Ingvar-varning.

En julklapp kvar! Kan inte komma på något bra. Eller nej, två kvar! Mormor också, som iofs säger "jag vill inte ha några julklappar" (varje år, varför är det så?) OCh vad ska man köpa till en 90-åring som har allt hon behöver? En prenumeration på ICA Kuriren?

Nu när jag tänker på det... kanske inte så dumt.

Igår upptäckte jag en pinsam grej. Jag tyckte om "På spåret"Utropstecken. För att återupprätta mitt ungdoms forna jag kollade jag på "Die Hard" och kände mig bättre till mods. Hade faktiskt inte sett den innan, och hm, filmen hade en 80-talskänsla och var ganska löjlig, men ändå värd att se. Det är ju en klassiker!

Morgondagens happening för mich: Jul på Liseberg. Me like!

En låt som är totalt bra: The Arcade Fire - Cold Wing

Kommentarer
Postat av: cammen

det är inget fel på på spåret. jag älskar det! ibland iaf.

men en sak som är fel är att låten heter cold wind, och inte wing :P

2006-12-17 @ 22:04:09
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: mikaela

aaah, tack!

oj, nämen, det ser man. Då har C Sveningsson fel!

2006-12-17 @ 22:55:48
URL: http://kompanjonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0