Hejdå så länge.

Sista dagen i jÖÖÖÖnkööööping- (hur betonar en smålänning det?). Nu blåser förändringarnas tider. Jag måste packa en enorm väska och äta ur kylskåpet. Jag måste leva utan Internet (en god vän) för hemma(hemma ulricehamn) finns han inte längre bland oss. Uppsagd. Hur ska det gå, i ett par veckor?

Men tänk vad mycket tid jag får över till pluggande istället. Wihooo!

De senaste dagarna har jag suttit framför en skoldator och bokfört. Äntligen är det klart! Igårkväll fick jag och Emily dra en lättnads suck. Om jag ska bli revisor? Nepp.

Sen när jag kom hem sent igårkväll var jag inte alls trött, så jag bestämde mig för att kolla på Sex & the City. Kom till sista avsnittet. Ah, jag finner inga ord. Så bra! Och nu är det slut! Nej! Underbart tidsfördriv.

Så jag vill bara passa på att önska en riktigt GOD JUL till dig.




Glöm inte vad som händer kl 15 på söndag.

Kommentarer
Postat av: ekot

GOD JUL!

2006-12-23 @ 10:05:33
Postat av: Sandra

GOOOOOD JUUUULL!!
Nu ska jag hem och duscha av mig all sand fran stranden:P ( saaa inte juligt)hoppas allt ar braa med dig!! Kramar

2006-12-24 @ 09:18:29
URL: http://lungan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0