Everything Changes.

Okej, beredd?

Idag såg jag Idol-Marcus & Idol-Erik uppträda på ett köpcenter i Uddevalla!

Hörde du?
De uppträdde på ett köpcenter (ett tråkigt dessutom).
I Uddevalla (av alla ställen).
Klockan 12 på dagen.
Och tjejerna skrek som galningar.
Jag förstår inte.
Så underbart kan det bara inte vara. Speciellt inte i ett köpcenter.

Vi passade på att gå i de tomma affärerna istället. Inget illa emot Marcus och Erik, de är säkert ett par hyvens killar. Men jag blir lite matt på hysterin. Mohahaha...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjoo!!! ahh ajg blev nastan ranad i gar morse...galen historia. iallfall sa ar det en Sony..nagonting kamera..en sot liten sak hehe. aaaaahhh Jul pa Liseberg...jaa skicka lite stamning till mig:) hoppas det blir myss! ha det kalas fint, kramar

2006-12-18 @ 08:30:49
URL: http://lungan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0