Du tror att jag är störd.

Nu vet jag vem som blev America's next Top Model 6. Tjuvkikade!

Jag börjar bli smått rädd för mig själv. Eller snarare när jag befinner mig i sovande tillstånd. Denna natt var mycket skum. Om du inte har mött mig, jag är inte så läskig i verkligheten som jag framstås här:

Jag var Scarlett Johansson (börjar bra! Hon är ju übersnygg!). Jag dejtar Reine Brynolfsson som jag på riktigt tycker är smått skrämmande och inte attraktiv. Tillsammans har vi en kupp med fångarna i Prison Break. Vi åker till Trollhättans stora köpcenter. In i en viss butik, (som finns på riktigt, oh de har fina grejer)för de har utförsäljning! 70%. För stunden var jag överlycklig. Jag ville köpa snygga Hilfiger-kläder, men allt var slut! Jag var mycket besviken. Samtidigt har jag en ond syster som liknar Scarlett/mig som är FBI-killen i Prison Break (han som igår sa "Alla ska dö"). Vi är hemma hos mig, allihopa, så börjar det brinna i ens strumpa så jag springer ut i köket för att hämta vin (?) för att släcka. När jag kommer tillbaka är alla borta. Bara systern kvar som säger att "alla är döda". Då utropar jag högt (på engelska, ve och fasa) "No, Scofield!" Då brydde jag mig inte längre om Reine, för innerst inne visste jag ju att jag tycker att han är skrämmande och gammal. 

     


AAAAAH! Gör inte detta mot mig!

Jag mår inte riktigt bra av detta. Beror det på stress? Eller är det helt enkelt dåligt för mig att följa serien? Jag vågar inte gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: cammen

du är sjuk! haha

2006-12-06 @ 18:43:07
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: eva-karin

hahahahahahahaha
hohohohohohohoho
du ar nog konstigare an mig

2006-12-07 @ 11:39:45
Postat av: mallan!

du är fin ändå..

2006-12-08 @ 22:36:02
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0