Dålig sömn.

Befinner mig i Trollhättan. Peter är på jobbet, så detta är min pluggdag nummer 1. Fast har inte börjat riktigt än. Jag har inte riktigt kommit över min hemska drömmar inatt. Först var det en serie som gick på SVT, sista delen. Bakgrund: mamma och hennes söner. Sönerna mördas en efter en. Men vem är mördaren? Då slog jag på teven... en berättarröst.. "dagen då den fjärde sonen dödade sina bröder, eftersom han ville han sin mamma för sig själv". Så satt han på en gunga och såg nöjd ut. Ah, så läskigt! Jag kunde inte somna om sen, var så rädd för den här 8-åringen. Började fundera på om denna serie finns på riktigt, men oh no. Eller? Men det tog inte slut där, när jag äntligen kom i sovtillstånd drömde jag att jag var en transvetit. Alla var det. Och vi gick runt i ett hus och såg olika typer av dem (några som dyrkade barbie, andra som inte åt). Typ ett studiebesök. Kollade på mig själv i spegeln - så skrämmande! Jag var mig själv, fast en man! Hjälp, ingen bra sömn alls.

Välkommen december! Julen är här... snart. Wihoo! Apropå juligt; mitt hår doftar choklad och jul. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Det doftar ju gott... men vill jag gå runt och vara ett julbak? Det är iaf Sunsilk Schampo (för brunt hår) som ligger bakom spektaklet.

I onsdags hade alla Günthrar julfest för våra faddrar. Det var jätteskoj! Jag var inte alls nykter, vilket inte var bra. Lite suddigt minne från kvällen i helhet, men men. Jag drack den här xiiiiider (Malin och Anna, hör ni?) jul med glitter i. Betyg: 3. Max, den är ju snygg, men smaken håller inte.

De säger att chansen är minimal  för snö på julafton. Vad hände? (ja, jag vet, klimatförändringar) Jag hatar det. Jag hatar att jag inte gör något åt det. Nej ve och fasa, jag vill inte diskutera det här med mig själv: jordens undergång.

Jag har tillgång till ett badkar här. En underbar sak. Hm, på tal om miljön... vatten. Nej, jag vill bada! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0