Cut me.

En del av tårtan står i ugnen, så jag tog en paus och satte mig här framför datorn och lyssnar på Daft Punk bara för att Gii pratade om dem så mycket igår. Tårtan heter Hovets Tårta och är kanske den godaste som finns. Jag fick smaka den för första gången detta året, sen dess är jag fast! Imorgon ska vi ha ett födelsedagskalas i huset, för mig! 20 år blir jag på måndag. Glöm inte det! På måndag börjar även skolan. En omtumlande dag förmodligen. Men jag ska ta det lugnt. Ta det som det kommer.

Mitt hår är så kort och ljust! Jag har aldrig haft en synlig nacke förr. Nya tider är det nu. "Du får göra vad du vill", sa jag till frisören. Och ja, hjälp! Börjar vänja mig nu. Men vad mycket hår det låg på golvet. Det kändes som om jag svek mina små barn, typ. Att håret var mina barn, fan det lät konstigt.

Imorgon bär flyttlasset av. Skrivbord, dator som är störd, säng som är mjuk och alldeles underbar, tavla, stol, diverse saker i garderoben. Hejdå Sanatorievägen!


I'll be back...


Kommentarer
Postat av: cammen

jag vill se ditt hår nu nu nu!
har hört talas om hur fint det skall vara.
miss you micch!

2006-08-19 @ 16:17:56
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0