Call on me.

Vilken vecka!

Och nu ska jag bli klok och superbra på engelska.

Äntligen Internet!

Hitills är jag mycket satisfied med Jönköpings Internationella Handelshögskola. Eller JIBS som alla lärare säger. JIBS hit, JIBS dit! "Welcome to JIBS." Ett ganska skarpt J:ljud.

Insparken har varit jätterooolig' och sömn har man tappat, förkylning har kommit, mycket aktiviteter, fän, jag orkar inte berätta allt...

Jag läste en grej igår: kvinnliga hyenor har en outvecklad penis. Det du! Lite skrämmande. Vad händer med  världen? Vad händer med mig? När ska jag få ett bra engelskt uttal?

Mitt rum börjar bli ganska klart. Ska köpa en bokhylla på Kamprads ställe imorgon.

Jag återkommer. Nu ska jag läsa en engelsk ELLE, iallafall bläddra i.

Hoppas att ni inte glömmer mig, ni där hemma, som inte alla är hemma, men ni vet vilka ni är. Älskar er!
Forget-me-not. Det är en blomma ju. Kanske det finaste namnet på en blomma.



Günther:
Champagne, Glamour, Sex & Respekt!


52306-42
                                     Jönköping by the night.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, mikaela, det är klart att vi inte glömmer dig! hur skulle man kunna glömma bort en sån pärla liksom?!

2006-08-30 @ 14:47:23
Postat av: cammen

günter? varför detta?

det låter bra att du har det bra. snart skall jag se till att kolla in ditt rum. hopppas du har en bokhylla då!
det där med engelska låter knepigt.. men lycka till!
ses snart baby!

2006-08-30 @ 17:03:20
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0