Vilken serie.

Det regnar. Men jag hade ju bestämt mig för att springa imorse. Jag tog på mig min heta (not) träningsoverall och skor. Skulle starta bilen. Då blev det problem. För den startade inte, försökte många gånger, men nej. Lite irriterad och frusen fick jag springa upp till Lassalyckan istället. (Annars brukar jag ta bilen dit, sen börja springa i skogen). När jag kom fram var det snö på alla spår. Yes! Jag gick/sprang en jättekonstig väg, haha, det var som att vara på ett hemligt uppdrag ("Jack Bauer, kan you hear me?"). Det var en chock för min hud att komma in i värmen sen igen. Jag blev flammig och varmkall - en mystisk känsla. Nu är jag duschad och iordninggjord.

Dagens förvåning: Lilla huset på prärien, kanal 5, innan vid tolvtiden, nyproduktion från 2004! Vilken chock!
Jag hade väntat mig den härliga evighetsserien som jag följde i årskurs sex. Och första avsnittet med...! Jag förstod ingenting i början... vadå Charles Ingalls ser inte ut sådär? Men jag blev kvar framför teven ändå när det blev jagade av vargar, hästen som dog av ormbett, barnen som bara säger: "But paaaaa" (Men pappa). Jaa det är småmysigt.

Glad Påsk!



vilken härlig serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0