Scofield - en smart kille.

Kommit hem från en utförsäljning av bland annat märkena Pepe Jeans, Lacoste, Ben Sherman. Provkollektioner. Jag shoppade dock inget. Det fanns jättemånga goda skor, men jag passade inte in i mallen "storlek 37". Däremot Peter hade mer tur på den manliga mallen (storlek 42); köpte 2 par skor och en snygg t-shirt (som jag valde!)

Igår började vi på ett 1000-pussel. Ööh, många bitar. Det tog kanske en timme för att få några stackare att hitta varandra. Det är inte ett så roligt motiv heller.


Besatt av Prison Break. Bra! Kolla in serien! I söndags sågs 4 avsnitt. I just can't get enough...



                             "Ey, man! Berätta hur vi ska rymma."


Den här låten är lite go: Gnarls Barkley - Crazy



Och Tom Cruise äter moderkaka. Det är bara för mycket. 


Kommentarer
Postat av: cammen

jag hade velat vara med och köpa skor. för oftast kan jag ha den storleken. förutom när de gäller de där nedrans skorna jag köpte på topshop i kingston. buuh..!

pussla är kul.
förväntar mig om att få höra mer om det. hur går det'?! hehe..

2006-04-27 @ 16:16:26
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0