Mumsar choklad.

Det är Marabou med apelsinkrokant. Gott. Jag älskar choklad! Och godis. Och glass... hehe. Om jag skulle bestämma mig för att inte äta goda saker, då skulle det gå. Men nej, det är ju underbart med choklad. (Hade såkallat "godisförbud i barndomen, i flera år. Galet!) Tänderna mådde bra då. Om jag blir ekonomiskt oberoende en dag då ska jag bleka varenda gadd. Ett tandkrämsleende.

Vi håller på med återanmälan på jobbet. De barn som ska fortsätta simma i höst. Det är stressigt mellan passen. Ojoj,...


I lördagsnatt sov jag i 2 ½ timme. Det var inte alls kul, med tanke på att jag la mig i sängen runt halv elva ("så är jag pigg imorgonbitti, wiihoo!") Låg och vreds till halv fem, heeeeemskt. Tänkte på allt, och då blir det för mycket. Nu är jag ganska återhämtad, pjuh!

Den här ska jag köpa på Hemköp en dag när det är en "lyxvardag": Förmodligen underbar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen, är du en hemlig bloggare. det var det värsta. från lenny.

2006-04-05 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0