MTV-dagen.

Lyssnar lite på Beth Orton och tänker på en stor slätt med hästar och cowboys. Idag har jag inte åstadkommit mycket.
Sjukdag. Fick ringa och sjukanmäla. Är aldrig sjuk nuförtiden...! En matthet, ont i huvudet, svimningskänsla som inte försvinner, men nu framåt eftermiddagen känns jag helt okej. Det jag har gjort är att kolla in MTV, men när jag fick se samma video 3:e gången (exmedlemmen i A-Teens, dum du dumdumdum, that's the way my heart goes) orkade jag inte mer. Har tagit hand om lite disk. Läst alla intervjuer i ELLE, majnumret. Ätit köttbullar och makaroner ( ja, det är gott alltid!).


Igår var vi på utställningen på Hasselblads Center. Inner and outer space. Vilken tajming, för vi kom samtidigt som en föreläsning började. En kvinna från GU som berättade om månen. Det var intressant. En skum kvinna satt bredvid P och fick ryck när kvinnan framför henne vände sig om. "HJÄLP, ooh Gud, vad hemskt! AAAH!" Det kändes som alla i salen ryckte till och undrade "vad händer?". Hon upprepade detta två gånger. Andra gången undrade föreläsaren vad som hände. Mystiskt är ordet.
Förövrigt var det också en utställning på de grejer som händer inne i magen när ett barn blir till. Seriösa grejer. Väldigt förstorat såklart. Jag förstår inte HUR fotografen har tagit bilderna... en spermie lika stor som min arm... aaah! Inre resan - LIVET - Lennart Nilsson


Nu är det inte många tjejer kvar i Top Model. Spännande, ytligt, konkurrens. Missa inte!

På lördag: Stockholm Live. På Storan här i Göteborg. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0