Första.

Hej!

Nu har jag också en blogg. Denna gjordes för ungefär en månad sedan, och då tänkte jag, äsch jag struntar i det. Men nu vill jag nog bli en bloggare ändå. Eller är det ute nu? "Either you are in, or you out." - Heidi Klum från ett program som gick för ett tag sedan, om designers- Project Runway, ett bra program.

Ett annat bra program nu i dagarna är Top Model. Det är helt otroligt vad mycket folk och grejer (smink, high-tech kameror) som krävs för en bra bild. Jaa, det är ändå en häftig bransch, modellvärlden. Just nu hejar jag på Freja (coolt namn!).

Det är ju lördag i skrivande stund. Och 1 april med. I UT stod det att vi skulle behöva använda bajamajor hela veckan pga att reningsverket var tvunget att stängas för en tid. Det var ändå ganska bra story. Med tanke på problemen vårt reningsverk har (det stinker i staden!).

Men jag har inte blivit lurad än.

Jag älskar Body Shop. Body Butter. Min hud doftar papaya.


Nu ska jag läsa Harry Potter.


Kommentarer
Postat av: camilla

aaahaaaaaa! nu har jag allt hittat dig. vilken smygis du är.
blogga på! jag kommer läsa vartenda inlägg.
gör det för min skull. okej?

2006-04-02 @ 17:46:29
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0